Friday, December 15, 2006

Уур ба Минимаксын хоол

Одоо жаахан зөв л бичээд сурчихвал блог бичих бол удийн будаа болох гээд байна. за ю бичхэү ,жаахан хүн муулья хүн муулах юу байхав. блог бичигч нөхдуудын талаар бага зэрэг төсөөлөл зураглаадхий. Барбаяраас эхлэнээ, яагаад гэвэл блог нь их таалагддаг юм, тэгээд ч блогоос нь Монголын өсвөр үеййнхний сэтгэл зүйг хархад урамтай гэж байгаа.Хоорхий Монголд төрсөндөө өөрийгөө голох нь ч зөв л дөө. Монголд төрснөөрөө бахархах боломж одоогийн бидэнд олдохгуй байгаа юм чинь, яагаад гэвэл заримдаа буур ичнэ жишээ нь; Өдөр болгон л Чингис гэж яридаг нөхдүүдээс ичнэ.гэснээс энэ талбай дээр жагсдаг нөхдууд юны тулд үхэн хатан зогсоод байдаг юм бол, нэг бодлын манай монгол амар ч юм шиг бугд хоорондоо маш ойрхон харилцаатай. Талбай дээр жагсаж өлсөж байгаад саарал ордноос мөнгө авчихна. Ер нь их сайхан үлгэр дуурайл үзүүлж байгаа юм даа. Би эр нь асар их мөнгө шаардлагатай уэд талбай дээр очоод өлснөө. За жаахан төсөөлөөдхий, талбай дээр очоод өлсөөд сууж байя, ойрхон хоолны газрууд харагдаад, гэхдээ өлсөж байгаа учир тэсээд л суугаад байвал намайг хэн нэгэн эр нь тоох болоү уу ? Тоохгуй яагаад гэүэл чи ганцаараа тэгээд тоолгохын тулд олон хун цуглуулах хэрэгтэй, жишээ нь Баасан хумуусээ яж цуглуулдаг бол? Баасанд цуглуулхын тулд Прэсэнтшн таүйх хэрэг гарна тэгээд сайн бэлдэж байгаад прэсэтэшн таүйж итгуулээд, дараа жагсааж байгаад талбай руу явдаг байхдаа.сайхан хадуурж байна аа. за байз өөрөөр яаж Монголд монго олж болох бол гэснээс би багадаа ор дэрний хэрэгсэл оёдог компани байгуулна гэж боддог байлаа. яагаад ч тэгж бодсон юм унтаж байсан орны маани хэрэгсэл бөөстсөн байсан юм болов уу? Хичнээн их дэмийрлээ ч бухимдал гарахгуй байнаааа. Нийх уур хурээд байх юм угтаа бол ямар ч шалтгаангуй л юм байна. жаахан бодоодхий. Бясалгал хийж сурах юмсан 5 хоногын курст сууна даа гэж бодсоор байтал энд ирцэн байх юмаа. Бясалгал гэснээс манай нэг күүл найзтайгаа бид 2 хоолонд орхоор боловоо, за тэгээд би ажил дээр нь очоод хамт гария гэсэн чинь чатлаад суугаад байлаа 11т очсон би 1 цаг болж байхад гэнэт тэвчээр алдраад хоолонд орох юм уу үгүй юу? орохгуй бол би яүлаа шүү гээд л аваад хаялаа. гэтэл найз маань хууэ чи яарч байсан юм бол эртхэн хэлэхгуй яасан юм бэ? чамайг завтай суугаад байна гэж ойлгосон гэж байна. би ч яахаү нэгэнт уурныхаа мотороо асаасан хүн энэ тэруугээр өө сэв хайгаад уурламар аядаад хамт хоол идхээр гарлаа даа. манай хун корэа хоол иднэ гэнээ, би тэрний ордог корэа хоолны газарт дургуй дээрээс нь уур хөдөлсөн байсан учир корэа хоолонд ормооргуй байна Минимах орно гээд л аваад явлаа. манай хун орж узээгуй байсан учир жаахан дургуйТэгээд ороод би ч дуртай гуляашаа захиаллаа манай хун Минимаксын доторхи засалтыг нь хараад их дурамжхан байнаа, Юун ч сонин хүнүүс ордог юм юн ч их уддаг юм гээд л үглэж байна би ч яахав дуртай газраа түрэмгийлээд аваад ирснээс хойш бага зэрэг уужрах аядаад сууж байлаа, тэгээд хоолоо захиалтал алдарт рэсторан маань хоолоо захиалсан дариуд хийж уйлчилдэг тул удаад л байлаа. манай найзын уур нь их хүрж байгаа шинжтэй надад үг хаяд л үйлчлэгшийг нэг дуудаж бүлтэгнүүлээд л ... ядаж байхад тэр үэд би яг ид тамхичин өөдөөс нь тамхи татаад мангарлаад байсан чинь нөгөөх маани зайлуул тэвчээр алдаа бизээ . за ашгуй нэг юм хоол ирлээ, хоол ч ярих юмгуй сайхан байсан. тэгээд хоолны дараа 2юулаа овоо сайхан ааштай болчихсон дээрээс н 2 юулаа бие биенийхээ уурыг мэдэрсэн учир дараа хамтдаа бясалгалд явж уураа багасгах тухай тохиролцож билээ. даанч биелүүлээгуй л байна. уур гэснээс би нээрээ ягаад гэнэт шалтгаангуй уур хурдэг байнаа, сонин юм шүү, уур хурмээр юманд за байдаг л юм гэж бодож чаддаг мөртлөө гэнэт л нэрв хөдлөөд явчдаг юм. Бясалгалд сууж л гайгүй болгодог байхдаа. Моргагын гэр булийн тухай нэг завандаа бичнээ. мартахгуй бичих юм шүү. Уянгаагаа нэг дурсчихлаа хэхэ, надархуу хааяа уурлачихдаг л болхоос гоё хүн шүү.

1 comment:

Anonymous said...

Minimax ch zugeer shu. Deer uyed orj l blaa. Odoo oroogui ih udsan bn shu. Bas nzuudtaigaa ordog bsn. Golduu pivo uunnaa. hehe, Neeree uilchilgee n udaan shu. Olsoj bhad ulam uur hurhiig ch helhuu. Barag 2jiliin daraa comment uldeelee. Toosiig n sevreegeed zgr bizde.