Tuesday, January 16, 2007

Шүлэгчин блогчин болхоор шийдэв

Хэзээ хадгалсныг бүү мэл драфт гээд эмэйлдээ иймэрхүү шүлгүүд хадгалжээ хөөрхий. Их хүн хайрлаж байсан бололтой юм. Хаягдсан байсийн болуу бас дээрээс нь..

Хайрласаан, чамайг би хэтэрхий хайрласан
Халуун шатан, сэтгэл хєндvvртэл би чамайг хайрласан
Зvvдэлж сэрэхэд дэргtд минь байхгvй чинь тєлєє нулимv унагаж
Зvрх шимширтэл гуниг хєврvvлэн ганцхан чамайг хайрласан
Асгартал уйлаад аргадсан ч минийх болохгvй чамайг хайрлаж
Амьдралынхаа олон олон єдрvvдийг ганцхан чамаар л дутаасаан
Зєвхєн чинийх гээд уйлаад гуйсан ч дэргэд vлдэхгvй чамайг хvлээж
Зєрєє тавилангаа сєрєн зєвхєн чамайгаа л би хайрласан

Би ч бас ийм л явсан
Пvрэв, 5–р сарын 12
Залуу хос хєтлєлцєн єнгєрч, инээлдэн одно
Зам тавьж єгєєд би араас нь ширтэнэ
Аз жаргал гэдэг алга урвуулахын тєдий мэт
Амьтны энэ хоёр vр сална гэдэг ч єдий мэт
Нэгэн цагт би ийм л явсиймаа
Нэхэлгэж гайхалгvй чиний гараас хєтлєєд
Инээд хєєр цалгиан, хvзvvдэн тэвэрч
Ирээдvй болоод ганцхан чамдаа
Итгэж л явсаанАлдрайхан чамтайгаа
Амьдралыг хамт туулах юм шиг
Амраг сэтгэл уйдахгvй
Яваад л байх юм шиг андуурсаан
Алдхан хоёр гараа жигvvр мэт дэлгээд
Айсуй салхи шуурганд хацраа тавьж єгєєд
Алслан холдох чиний зvгээс гvйхдээ ч
Асгарах борооны нойтон нударгаар
Алгадуулахдаа хvртэл инээж л явсаан
Тэр бvхнээс одоо юу vлдэв?
Тэнгэрлэг биш газрын амьдралд дасаад
Тээртэй ч юм шиг дурлалынхаа далавчийг тайрч
Тэрэгний морь шиг сажилсан ертєнцийн хоногийг
Барсаар л дуусах цагт єєдєєс минь
Бас дахиад л залуу хос, єєр нэг залуу хос
Гараа хєтлєлцєн єнгєрч инээлдэн одно
Гайхахын хэрэггvй, би ч бас ийм л явсиймаа
Ц. Хулан

Дэндvv их хайртайдаа Чамтай би ханилахгvй
Дэргэд чинь єнгєє гээж Дээлэнд чинь нулимсаа шингээхгvй
Унаж боссон амьдралд Уусан байхыг чинь харахгvй
Уруулд чинь духаа наагаад Учирлаж гуйхгvй
Дэндvv хайртайдааЧамтай би ханилахгvй
Хардахын зовлон эдлvvлжХажууд чинь би гоёхгvй
Зовлон жаргалын сvvдэрт Зогдор чинь буухыг vзэхгvй
Євєрт чинь гандаж Єєрийг чинь элээхгvй
Дэндvv хайртайдааЧамтай би ханилахгvй
Зvс сайханд хууртажЗvрхээ эмтлэхийг чинь мэдэхгvй
єнчрєлийн гашуунд сэтгэлээ vйн Єр чинь сэмрэхийг тэвчихгvй
Єтлєхийн vнэнд гvйцэгдсэн Єндрєєс унахдаа євдєхийг чинь мэдэхгvй
Дэндvv хайртайдаа чамтай би ханилахгvй ээ

3 comments:

Luvsantseren said...

Blogoor orj setgel uldeesen ih bayrlasan shu. Ingehed brooch gedeg chin yamar utagtai yum. Sonin sanagdla. Tsaasdiin bichlegd chin amjilt husye.

Chariote said...

thanks. tseren. brooch gedeg engeryn zuu gesen english ug yum bn lee. blog neesen udruu toli bichgees harsan uchir martahguin tuld ugsun yum. chariote gedgyg bi neg chuluuny ner gej togtooj avsan tgd niileed chariote nertei chuluun engeriin zuu bolj bgaa yumaa. bayarlalaa.zaw garahgui bn aa. hunii blog unshsaar syytal hamag tsag yavchhiin.hehe

Жаагий said...

Svvliin chini shvleg yamar vnen vgteimbedee (sanaa aldav).