Sunday, January 28, 2007

Сэрчмаа - Чиний бодолд би байгаасай

Би ер нь дууг эм гэж боддог юм. Үг нь биш ая нь эм юм шиг санагддаг тийм дээ ч миний сонсдог дуунуудад үгийг нь огт мэдэхгүй харь хэлний дуунууд их байдаг. Гэхдээ Ричард Клайдерман мэтийн хөгжимчдийн тоглосон аязууд их сонсож чаддаггүй юм. Гэхдээ нэг аяз байдаг Т".... ямарийн ямрийн ч билээ дээ. Монголд компьютер дээр байгаа л даа. Хараад нэрийг нь бичнээ.Би нэг үгтэй аянд дуртай нөхөр шиг байгаан.Энэ дууг гурван жил сонсож байна. Гурван жил намайг эмчилж байгаа гэсэн үг.Би ч уул нь транс мранс урсгалд дургүй ээ. Гэхдээ энэ дуу их дажгүй санагдаад байдаг юм.Дашрамд дурьдахад кпипд нь тоглож буй залууг Амартүвшин гэдэг юм. Манай нөгөө ангийн залуу, рок попийнхний клипүүдэд нилээн тоглосон харагддаг. Монголын сайхан залуучуудын нэг хэв шинж болхоор тэр байх аа. Гэхдээ надад бол нөгөө ангийн залуу л харагддаг...

2 comments:

A.Амарсайхан said...

Em bolox saixan duu xund ganc l baidag biz ee. Jaaxan sharga duug Lxamjav guain duulsnaar sonsox ch aguu shuu.
Pop yarj baiaxad urtiin duu yariad gej bvv zemleerei.

A.Амарсайхан said...

Ax ni chamaig Moskwad baigaag chine Dashbalbariin shuleg niitelsen xuudasnaas chine unshlaa. Bi 20 jiliin omno Sverdlovsk /Ekaterinburg/-d baixdaa urtiin duu sonsoj suusaar neg medsen ooroo duuldag bolchixson baij bilee.
Duu sonsoxoor nutgiin xox uuls nvdnii omno bosood irdeg baij